Türk sahipli gemilerin durumuna ilişkin açıklamalarda bulunan Uraloğlu, bölgedeki gelişmelerin dikkatle takip edildiğini belirtti. Uraloğlu, savaşın başından beri Basra Körfezi’nde bulunan Yasa Moon ve Nejat isimli Türk sahipli gemilerin 21 Haziran sabahı itibarıyla Hürmüz Boğazı’ndan güvenli bir şekilde çıkış yaptığını duyurdu. Türk sahipli gemilerin güvenliğinin öncelikli olduğunu vurgulayan Uraloğlu, savaşın başlangıcından bu yana 11 Türk…
Türk sahipli gemilerin durumuna ilişkin açıklamalarda bulunan Uraloğlu, bölgedeki gelişmelerin dikkatle takip edildiğini belirtti. Uraloğlu, savaşın başından beri Basra Körfezi’nde bulunan Yasa Moon ve Nejat isimli Türk sahipli gemilerin 21 Haziran sabahı itibarıyla Hürmüz Boğazı’ndan güvenli bir şekilde çıkış yaptığını duyurdu. Türk sahipli gemilerin güvenliğinin öncelikli olduğunu vurgulayan Uraloğlu, savaşın başlangıcından bu yana 11 Türk gemisinin Hürmüz Boğazı’ndan geçerek Körfez’den ayrıldığını ifade etti. Bölgedeki gelişmelerin ilgili kurumlarla koordineli bir şekilde anlık olarak takip edildiğini belirten Uraloğlu, gemi işletmecileriyle ihtiyaç duyulan durumlarda sürekli iletişim halinde olduklarını belirtti.
Uraloğlu, 22 Haziran itibarıyla Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi’nde toplam 7 geminin bulunduğunu ve bu gemilerde görev yapan Türk gemi personeli sayısının 177 olduğunu hatırlattı. Bu 7 gemiden birinin Türk bayraklı olduğunu belirten Uraloğlu, 5 geminin Hürmüz Boğazı’ndan geçiş talebinde bulunduğunu, diğer iki enerji gemisinin ise şu anda çıkış talebinin olmadığını açıkladı. Uraloğlu, Türk gemilerinin ve gemi personelinin güvenliğinin öncelikli olduğunu vurgulayarak, bölgedeki gemilerin ve Türk gemi personelinin durumunu sürekli takip ettiklerini ifade etti. Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi’nde bulunan gemilerle ilgili tüm gelişmelerin yakından izlendiğini ve ilgili kurumlarla koordinasyon içinde çalışmaların sürdürüldüğünü belirten Uraloğlu, durumu kontrol altında tutmak için ellerinden geleni yaptıklarını dile getirdi.
Reklam & İşbirliği: [email protected]