Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, 2026-2027 yıllarını kapsayan 8. Dönem Toplu Sözleşme görüşmeleri için Memur Konfederasyonları ve Sendika Genel Başkanları ile bir araya geldi. Bakan Işıkhan, memur ve memur emeklilerinin maaşlarında önemli artışlar yapılmasını teklif etti. Yüzde 10, Yüzde 6, Yüzde 4, ve Yüzde 4 Artış Teklifi Bakan Işıkhan, görüşmede 2026 yılının birinci…
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, 2026-2027 yıllarını kapsayan 8. Dönem Toplu Sözleşme görüşmeleri için Memur Konfederasyonları ve Sendika Genel Başkanları ile bir araya geldi. Bakan Işıkhan, memur ve memur emeklilerinin maaşlarında önemli artışlar yapılmasını teklif etti.
Bakan Işıkhan, görüşmede 2026 yılının birinci altı aylık döneminde memur maaşlarına %10, ikinci altı aylık döneminde %6 artış yapılmasını, 2027 yılının birinci altı aylık döneminde %4 ve ikinci altı aylık döneminde de %4 artış önerisini iletti. Bu teklif, memurlar ve memur emeklileri arasında heyecan uyandırdı.
Bakan Işıkhan, maaş artış teklifinin enflasyonla mücadele ve memurların alım gücünü koruma amacı taşıdığını vurguladı. Memur sendikaları ise bu teklife olumlu yanıt verirken, detayların önümüzdeki günlerde netleşeceği belirtildi.
Bakan Işıkhan, toplu sözleşme görüşmelerinin olumlu bir şekilde sonuçlanmasını ve memurların hak ettikleri maaş artışlarını alarak daha motive bir şekilde çalışmalarını beklediğini ifade etti.
Reklam & İşbirliği: [email protected]