Panathinaikos, Dörtlü Final Öncesi Son Antrenmanını Yaptı Panathinaikos’un başantrenörü Ergin Ataman, Almanya’nın başkenti Berlin’deki Uber Arena’da yarın başlayacak olan Dörtlü Final öncesi son antrenmanlarını gerçekleştirdi. Ergin Ataman: “Fenerbahçe 5 Yıl Sonra, Biz 12 Yıl Sonra Dörtlü Final’deyiz” Ataman, Anadolu Ajansı muhabirine yaptığı açıklamada, Fenerbahçe Beko’nun büyük bir başarı elde ettiğini belirterek, “Her iki takımın da…
Panathinaikos’un başantrenörü Ergin Ataman, Almanya’nın başkenti Berlin’deki Uber Arena’da yarın başlayacak olan Dörtlü Final öncesi son antrenmanlarını gerçekleştirdi.
Ataman, Anadolu Ajansı muhabirine yaptığı açıklamada, Fenerbahçe Beko’nun büyük bir başarı elde ettiğini belirterek, “Her iki takımın da çok büyük başarısı var. Fenerbahçe 5 yıl sonra, biz de 12 yıl sonra Dörtlü Final’deyiz.” dedi.
Ataman, Fenerbahçe Beko’nun Türkiye’yi temsil etmesinin Türk basketbolu açısından önemli olduğunu vurgulayarak, “Bu bir milli maç değil. Herkes kendi takımının kazanması için elinden geleni yapacaktır.” şeklinde konuştu.
Taraftar desteğinin önemine dikkat çeken Ataman, Fenerbahçe taraftarının Olympiakos taraftarıyla bütünleşebileceğini belirtirken, “Taraftarlar kendi takımlarını en iyi şekilde destekleyecekler. Ümit ediyorum ki herkes sadece kendi takımını destekleyerek saygılı şekilde tribündeki yerini alır.” ifadelerini kullandı.
Reklam & İşbirliği: [email protected]